Vés al contingut
RAWSCENOGRAPHY
Menú
DISSENY ESCÈNIC
COMPANYÍES
Gaziel i Picarol – La Paeria + OdC (Orquestra de Cadaquès)
Hedda Gabler – CIA LA HAUS
Mireta tancada – Cametes Teatre
Embarrat – COL·LECTIU FREE’T (CFT)
Goyescas – La Paeria Lleida
PROJECTES PERSONALS
ESCENOGRAFIA MULTISENSORIAL. L’EXEMPLE EN GUILLEM TELL, L’ÒPERA.
LA LLEGENDA DE GUILLEM TELL_espanyol
The Purple Panters Project – RAWSCENOGRAPHY
Contra el Progrés – RAWSCENOGRAPHY
I ZANNI. Introducció (1/3)
I ZANNI. FASE 1 (2/3)
DISSENY D’ESPAIS
Animac’18
Fira Slowfood Balaguer
PUBLICITAT
FOOD STYLING
GOLDEN BROWN STUDIO
PROP STYLING
BLOG
SLOWSCENOGRAPHY
HA DE DEPENDRE EL LLENGUATGE ESTÈTIC DE LES POSSIBLES REFERÈNCIES DELS RECEPTORS? (Com passa amb el llenguatge verbal)
EL DISSENYADOR ESCÈNIC COM A INTÈRPRET I PRESERVADOR DE LA CULTURA LOCAL: SLOWDESIGN
FROM CRADLE TO CRADLE *
FROM CRADLE TO CRADLE SCENOGRAPHY
ESCENOGRAFIA EXPANDIDA
ESCENOGRAFIA COMUNICATIVA: CREAR I PERCEBRE ESTÍMULS
ZONING AND MULTISENSORY PERCEPTION
ESCENOGRAFIA DE PROTESTA
DISSENY DEL PRELUDI I L’EPITAFI
DISSENY ESCÈNIC COM A EINA I ESTRATÈGIA EN L’ESPAI EDUCATIU/ CANVIS DE MODELS (I)
DISSENY ESCÈNIC COM A EINA I ESTRATÈGIA EN L’ESPAI EDUCATIU/ CANVIS DE MODELS (II)
ZONIFICACIÓ I PERCEPCIÓ MULTISENSORIAL
PERCEPCIÓ ANIMAL, COMUNICACIÓ HUMANA.
ALTRES
…
…
CV
SCENOGRAPHERS ARE
MARIA MONSENY I TRIQUELL
CONTACTE
DISSENY D’ESPAIS
Comparte:
Twitter
Facebook
T'agrada:
M'agrada
S'està carregant...
Post to
Cancel·la
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here:
Cookie Policy
%d
bloggers like this: